Nopea toimitus  +358 40 760 0428  info@helmentaikaa.fi  Siirry kaupasta kotisivuilleni
Skip to content

Toimitusehdot

 1. Rekisteröityminen

1.1. Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä. Rekisteröitymällä helpotat tilaustentekoa jatkossa. Tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee kuitenkin antaa suostumuksensa, että Helmen Taikaa rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä.

Helmen Taikaa asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Helmen Taikaa sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille yrityksille tai yhteisöille.

1.2. Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

 

 2. Tilauksen sitovuus

2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse tai puhelimitse (puhelin 040-7600428). Kuluttaja sitoutuu tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.

2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Helmen Taikaa on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.

2.3. Hoitoihin ja koulutuksiin/iltoihin osallistuminen on sitovaa ja toimitusehdot hyväksymällä kuluttaja luopuu 14 päivän peruutusajasta. Kuluttajan halutessa perua hoitoon osallistumisen, se tulee tehdä kirjallisesti osoitteeseen info@helmentaikaa.fi, 24h ennen sovitun hoidon alkua.

Kuluttajan halutessa perua koulutukseen/iltoihin osallistumisen, se tulee tehdä kirjallisesti, osoitteeseen info@helmentaikaa.fi, 7vrk ennen koulutuksen/illan alkamista. Myöhemmin tehdyistä peruutuksista ei maksua palauteta.

2.4. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse tai puhelimitse, ennen tuotteen toimitusta, peruuttaa koko tilaus tai osia tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun tilaus tai osia tilauksesta on lähetetty kuluttajalle.

2.5. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen Helmen Taikaa ei ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja.

 

 3. Hinnat

3.1. Voimassa oleva hinta on hinta, joka on ilmoitettu verkkokaupassa osoitteessa kauppa.helmentaikaa.fi

Voimassaoleva hinta on Euroissa (EUR) ja sisältää kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Helmen Taikaa pidättää oikeuden olla toimittamatta tuotteita hinnoitteluvirheen ilmetessä.

3.2. Tilaukseen lisätään toimituskulut. Toimituskulut ovat kiinteät 2.90€/tilaus (lukuunottamatta hoitoja/koulutusiltoja/eläinkommunikointia).

 

 4. Toimitus

4.1. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Helmen Taikaa on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.

4.2. Helmen Taikaa toimittaa tuotteita vain Suomessa. Kaikki tavarantoimitukset tapahtuvat Postin välityksellä, elleivät kuluttaja ja Helmen Taikaa muuta erikseen sovi.

4.3. Toimituskulut ovat 2.90e (lukuunottamatta energiahoitoja, enkeli- ja yksisarvisiltoja sekä eläinkommunikointia, koulutusiltoja).

 

 5. Maksuehdot

5.1. Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

 

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Jousto, Everyday ja Euroloan.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

Everyday-joustoluotto: Everydayn luottoraja on väh. 300 eur ja luotto on voimassa toistaiseksi. Maksu kerralla ensi kuun lopussa (tällöin ei kuluja) tai kk-erissä. Kk-erissä minimisuoritus 1/5 laskun loppusummasta, eräpäivän jälkeen avoimelle saldolle lasketaan 5 % kuukausikorkoa. Todellinen vuosikorko tyypilliselle 500 euron luottomäärälle on 48,52 %. Lisätietoja Everydaystä osoitteessa www.everyday.fi

Euroloan: Euroloan Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Euroloan Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 12 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Euroloan Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–2000 euron ostoksille. Osamaksu laskutetaan 30 päivän välein, ja esimerkiksi arvoltaan 1500 euron ostoksen todellinen vuosikorko on 27,9 % maksuajan ollessa 12 kk (sis. korko, laskutuslisä ja avausmaksu). Rahoituspalvelullemme on myönnetty Avainlippu takeeksi kotimaisesta laadusta. Lisätietoja Euroloanista osoitteessa www.euroloan.fi/luotot/laskujaosamaksu

Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Euroloan Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

 

 6. Palautukset

6.1. Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Jos poikkeustapauksessa hyväksymme myyntikelvottoman tai muuten puutteellisen tuotteen palautuksen, veloitamme omia kulujamme vähintään 25% tuotteen hinnasta sekä muut välittömät kulut.

6.2. Kuluttajan pyydetään tekemään palautus osoitteeseen:

Helmen Taikaa
Varsatie 12 C 27
65230 Vaasa

Kuluttaja palauttaa tuotteet aina omalla kustannuksellaan.

6.3. Tuotepalautukset tulee aina tehdä alkuperäisessä paketissa, hyvin pakattuna ja ilman turhia merkintöjä. Mukana kopio kuitista sekä tilitiedot maksun palautusta varten. Puutteellisesti palautetut tuotteet lähetämme asiakkaan kustannuksella takaisin.

6.4. Koulutuksiin ja hoitoihin ilmoittautuminen on aina sitovaa. Maksamalla koulutuksen tai hoidon olet sitoutunut suorittamaan koulutuksen tai ottamaan hoidon vastaan.

Kuluttajan halutessa perua hoitoon osallistumisen, se tulee tehdä kirjallisesti osoitteeseen info@helmentaikaa.fi, 24h ennen sovitun hoidon alkua.

Kuluttajan halutessa perua koulutukseen osallistumisen, se tulee tehdä kirjallisesti, osoitteeseen info@helmentaikaa.fi, 7vrk ennen koulutuksen alkamista. Myöhemmin tehdyistä peruutuksista ei maksua palauteta.

 

 7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

7.1. Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan (tai muun kuljetusliikkeen edustajan) läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus (tai rahtikirjaan merkintä vauriosta ja kuljettajalta allekirjoitus). Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

 

 8. Reklamaatio

8.1. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms. tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta välittömästi kuljetusliikkeen edustajalle, kuitenkin viimeistään 7 pv:n sisällä. Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Helmen Taikaa antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Helmen Taikaa joko toimittaa tilalle uuden tuotteen, tai palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

 

 9. Ylivoimainen este (Force majeure)

9.1. Helmen Taikaa ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Helmen Taikaan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Helmen Taikaan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

 

 10. Riitojen ratkaisu

10.1. Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia. Mahdolliset riitatilanteet käsitellään Helmen Taikaa ay:n kotipaikan käräjäoikeudessa.